Den nye dreng på børsen

KAMPAGNE: Selvom du er iført jakkesæt og er en del af det danske erhvervsliv, kan du sagtens lave andet end at citere Gordon Gekko og satse imod aktiemarkedet. Derfor er Finans heller ikke et medie for endimensionelle erhvervsfolk, men et medie for hele mennesker. Det budskab har vi formuleret sammen med Finans. Se mere her.

Vi mangler 88.000 hænder

KAMPAGNE: 44.000. Så mange faglærte mangler vi om 10 år. Dygtige mennesker med kloge hænder, der skal bygge vores huse, lave vores mad og producere vores tøj. Eller sagt på en anden måde: Få Danmark til at hænge sammen. Se vores kampagne for produktionsskolerne her.

Vi har brug for en ny Grundtvig

RADIO-INDSLAG: Skal velgørende tiltag som Danmarks Indsamling vokse sig endnu større, må vi udbrede idéen om lighed. Og det kræver, at vi lægger tankerne om kortsigtet egeninteresse på hylden og skaber en bevægelse, der bygger på lysten til uddannelse og viden. Hør mere, når vi gæster Bagklog på P1 her