MODE MED MERE

Hvad gør man, når man har erobret verden? Man giver tilbage med et rungende tak.

BESTSELLER kom til os med blik for det store billede og ambitionen om at vise anerkendelse på en måde, der ikke er set før. Til de mennesker der hver dag arbejder i koncernens butikker og kontorer verden over. Og til de samfund der danner rammen om BESTSELLER. Resultatet blev en uforglemmelig GIVE-A-DAY.

GIVE-A-DAY

Hele omsætningen, hele dagen, hele kloden. Eventet GIVE-A-DAY er kulminationen på BESTSELLERS målsætning om at sætte en ny standard for coporate velgørenhed og udvikling af intern familiefølelse. Vi har samarbejdet om udviklingen af konceptet, hvor hele koncernens globale retail- og wholesaleomsætning gik til gode formål. BESTSELLERS tusinder af medarbejdere konkurrerede på dagen om at opnå det højeste salg – og dermed rejse flest penge til de gode formål.

For at styrke oplevelsen, konkurrencen og fællesskabsfølelsen inkluderede vores koncept en app,hvor medarbejderne i real-time kunne følge deres butik eller kontors position i konkurrencen. Med app’en kunne medarbejderne samtidig se hinandens profiler og de billeder, de postede før, under og efter eventet. Vi fik hjælp til udviklingen af app’en hos digitaleksperterne på Plant.

Den samlede donation blev mere end 15 millioner euro svarende til godt 120 millioner danske kroner.